Alla inlägg den 15 december 2009

Av kerstin & Conny ek Carlsson - 15 december 2009 19:16

Nu har det kommit nästan 15 cm snö å det är både roligt och tugnt att gå i.

Chilla verkar i alla fall gilla den, när det är lite högre så hoppar hon och far, å hon älskar när man kastar snöbollar som hon för söker att ta.


Har budat på ytterligare ett gätte fin enplans villa i Ösmo, men som vanligt går det inte min väg, de vill ha ett fast bud på 1900000 å de har tydligen de andra givit redan, skumt var det.


Har varit å tränat på puls & tränings gymmet i dag å jag är helt slut när ska det vända orkar inte så mycket vikter med högerhand så det blir mer ben, å när jag gick hem så gick jag så sakta att rullatorerna gick om mig då är det faaannnn något fel.


Var ju på hundmässan i söndags å såg lite agility, vad de är duktiga !Det är bara att börja öva ridhusträningen för agility startar den 10 jan.

Såg även lite free style det verkar ju kul, Chilla kan ju lite bakåt gående mellan benen när hon har en leksak i munnen å sitta fint kan hon ju också ska nog sätta i hop något.

Det blev lite hundgodis, en boll som satt fast i ett snöre som gick sönder efter tre kast i går och ett Ryckdämpande koppel det verkar rätt bra tycker jag får lite träning med handleden då. Som sakt det var inte så mycket vi köpte men vi gjorde av med 300 kr innan vi ens hade kommit in, de vet hur man tar betalt , parkeringen hade de höjt från 60 till 90kr helt hutlöst på en åker å inge tak å långt att gå.

Köpte även en reflex fäst också så hux flux så var 1000 kr borta helt sanslöst, men det är ju lön på tisdag så det blir vatten å frys mat tills dess. (lax, kycklingfärs, köttfärs, kyckling )

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nynäs väder

Vädret Nynäshamn

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Tar ni hundägare upp efter er?
 Alltid, men har glömt påse någon gång men gått tillbaka och plockat upp senare.
 Ibland,inne i stan där folk går.
 Aldrig, det där får du ta med hunden.

Skapa flashcards