Alla inlägg den 2 december 2009

Av kerstin & Conny ek Carlsson - 2 december 2009 16:23

I går var jag på julmarknaden i Gamla Stan i Stockholm, det blev lite kryddor, ett troll och polkagris stänger.

Tog även bort stygnen i går å det såg fint ut sa dem, men gud dem hade ju skurit upp hela handen tyckte jag men det ska nog läka ihop, med all gymnastik och massage.

Var även å såg den stora julgranen nere vid slussen, känns som att jag har gått hela stockholm fast det är mycket mer man vill se man får nog ta en heldag om man ska hinna med allt.


I dag har Chilla och jag varit i Ösmo å gått runt bland alla villor å sett om de tillsalu husen är något, det skulle vara kul å se innuti fast får vänta några veckor de skulle komma ut till Lucia


Lite bilder från i går.

    

Måste hålla reda på hur jag håller telefonen när man fottar annars blir det ju liggande bilder.

Såg även NK´s Julskyltning, det är en hel saga av Naturhistoriska  av en is drottning med alla djur på land och hav. Det var väldigt fint.

     


Var även inne på G Star Raw å provade värdens skönaste finge-tum vantar, tyvärr kostade dem 799:- hutlöst  för ett par vantar men dem var sköna få se vad tomten kommer med.

  

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nynäs väder

Vädret Nynäshamn

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Omröstning

Tar ni hundägare upp efter er?
 Alltid, men har glömt påse någon gång men gått tillbaka och plockat upp senare.
 Ibland,inne i stan där folk går.
 Aldrig, det där får du ta med hunden.

Skapa flashcards